KJ Power KJT25-AI-P 23KVA Generator

Localizare:
Traseu sugerat:  
 

Generator de curent (Grup electrogen) trifazat automat KJT25-AI-P, 23KVA (KJT25-AI-P)

31 236,96 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
tools.store.ro

Evoluţie preţ

Puteti obtine informatii privind evolutia pretului
 
preţ minim
 
preţ mediu

Alerta pret

Serviciul Alerta pret va anunta daca pretul produsului ales scade sub suma precizata.
Pretul minim actual al produsului: 31 236,96 RON

Alte produse cu caracteristici asemănătoare

Alte produse KJ Power: KJ Power Generator

KJ Power KJT13-AI 12KVA Generator 30 940,00 RON KJ Power KJT13-AI 12KVA KJ Power KJT16-AI 14KVA Generator 26 709,55 RON KJ Power KJT16-AI 14KVA KJ Power KJT20-A 18KVA Generator 23 573,90 RON KJ Power KJT20-A 18KVA KJ Power KJT20-AI 18KVA Generator 29 773,80 RON KJ Power KJT20-AI 18KVA
Descrierea produsului
Tip Combustibil Motorina
Capacitate rezervor combustibil 60 l

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Generator de curent (Grup electrogen) trifazat automat insonorizat KJT25-AI-P KJT25-AI-P este un grup electrogen (generator de curent) de uz industrial, diesel, trifazat, stationar, insonorizat (cu carcasa de insonorizare si protectie), automat, de 25 KVA putere maxima, produs de KJ GENERATORS (Turcia) . Este dotat cu panou de automatizare si automat de transfer sarcina. Poate fi utilizat pentru alimentarea cu energie in mod continuu (mod prime) sau pentru interventie in caz de avarie (mod stand-by). Grupul este robust si fiabil, conceput pentru a fi utilizat in condtii dificile de mediu,   in industrie sau pe santiere de constructii. Acum la pret PROMOTIONAL
Caracteristici constructive Grupul este alcatuit dintr-un motor termic ansamblat rigid cu un alternator sincron. Ansamblul este fixat de sasiu prin suporti antivibranti din cauciuc. Sasiul este realizat din tabla de otel galvanizat. Rezervorul intern de combustibil este montat in interiorul sasiului (din motive ergonomice). Grupul este comandat de un panou de comanda si control a carui functionalitate depinde de modul de utilizare. Panoul de comanda poete fi montat pe grup, pe un cadru special fixat de sasiu, sau poate fi montat exterior. Standard, panourile de comanda si control manuale se monteaza pe grup iar cele automate, exterior grupului. Grupul este dotat cu un intrupator tripolar sau cvadripolar, cu protectie la surtcircuit si suprasarcina montat pe acelasi cadru fixat de sasiu. Optional grupul poate fi dotat cu o carcasa de insonorizare si protectie la intemperii. Motorul
Motor diesel DIAMOND , modern, robust si fiabil, in patru timpi, racit cu apa (lichid).   Aceasta serie are aspiratie naturala si este dotat cu filtru aer, de ulei si de combustibil. Turatia motorului se autoregleaza in functie de sarcina cu un regulator de turatie mecanic (optional electronic).   Sistemul de racire este eficient si asigura performante excelente in orice conditii de amplasament. Motorul este dotat cu senzori de presiune ulei si temperatura motor (pentru avertizare si protectie). Motorul este economic si de gabarit redus atit ca dimensiuni cit si ca greutate. Pornirea electrica este asigurata de starterul alimentat la o baterie de 12 V. Sistemul de evacuare este dotat cu toba de esapament eficienta si de zgomot redus. Optional se poate monta o toba de esapament rezidentiala cu factor ridicat de reducere a zgomotului. Motorul este prevazut cu un sistem de preincalzire care permite pornirea usoara pe timp de iarna. Optional, motorul poate fi dotat cu kit de pornire pentru  temperaturi extreme. Incarcarea bateriei se face atit din alternatorul motorului (in functionare) cit si de la redresorul de pe panoul automat (in stationare). Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene de emisie a noxelor pentru categoria de motoare de uz industrial. Alternatorul
Alternator trifazat, sincron, fără perii, autoreglat, autoventilat, autoexcitat, clasa de insularizare H. Produs in conformitate cu standardele internaţionale IEC 34-1, alternatorul are un randament ridicat si este dotat cu regulator electronic de tensiune (AVR), acuratea reglarii fiind de +/- 1% la o incărcare de la 0 la 100%. Factorul de putere (cos fi) este in mod standard 0.8 Sasiul
Este realizat din tabla de otel galvanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire (fara sudura) pentru minimizarea coroziunii. Este acoperit cu vopsea de protectie anticoroziva si prevazut cu suporti (demontabili) pentru a permite manipularea cu motostivuitor. Este conceput sa permita inglobarea rezervorului, fara ca acesta sa suporte greutatea grupului. Sasiul (inclusiv prin intermediul suportilor antivibranti) absoarbe vibratiile si momentele de torsiune din functionarea motorului fara a le transmite mai departe in structura pe care este montat grupul.   La partea inferioara a saiului, sub rezervor, este prevazut un bazin de colectare din tabla galvanizata care permite colectarea lichidelor scurse de la motor sau rezervor (ulei, combustibil, lichid de racire) pentru evitarea poluarii. Rezervorul de combustibil
Rezervorul poate fi de tip intern - rezervorul amplasat in sasiu, sau poate fi de tip extern - amplasat in exteriorul grupului.    In dotarea standard rezervorul intern este marit asigurand o autonomie sporite. Este confectionat din tabla galvanizata sudata, acoperit cu vopsea anticoroziva si este dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului. Optional se poate dota rezervorul cu senzor pentru afisarea continua a volumului de carburant. Grupul electrogen poate fi dotat optional si cu un rezervor extern de combustibil atunci cind se doreste o autonomie foarte mare.   Rezervorul extern este confectionat din tabla de otel sudata, poate fi cilindric sau paralelipipedic, de diverse capacitati si poate fi cu un invelis sau doua invelisuri. In acest caz, grupul electrogen trebuie dotat si cu un sistem automat de transfer combustibil de la rezervorul extern la cel intern (acesta este alcatuit dintr-o electropompompa, senzori de nivel cu transmitator si o logica de comanda si control). Carcasa de insonorizare
Este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator. Carcasa este intarita cu fisii de otel si prevazuta cu cirlige de ridicare (pentru manipularea cu macara). Este optionala atunci cind grupul se monteaza la interior dar obligatorie in cazul montarii in exterior. Carcasa are dublu scop: acela de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu. Carcasa este dotata cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rolul de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avind si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicind amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor. Carcasa este prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda. Usile sunt prevaute cu garnituri pentru a impiedica accesul apei si al prafului precum si cu incuietori cu cheie. In dreptul usii de acces la panoul de comanda, este montat un buton pecial pentru oprirea de urgenta. Nivelul de insonorizare standard este de 70 db(A) la 7 metri. Optional  grupul se poate echipa cu carcasa supersilentioansa cu nivel de insonorizare de pina la 50 db(A) la 7 metri.


Denumiri similare la Generator KJ Power KJT25-AI-P 23KVA: KJT 25 AI P 23 KVA, KJT25AIP23KVA, KJT25 AI P 23KVA, KJT25-AI-P23KVA, KJT 25-AI-P 23KVA, KJT25-AI-P 23 KVA


Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.