KJ Power KJT20-AI 18KVA Generator

Localizare:
Traseu sugerat:  

Ofertele pentru produsul

 

KJ Generator Generator de curent (grup electrogen) KJ GENERATORS KJT20-AI, 18KVA (KJT20-AI)

29 773,80 RON
Detalii de livrare la magazin
spre magazin »
tools.store.ro

Evoluţie preţ

Puteti obtine informatii privind evolutia pretului
 
preţ minim
 
preţ mediu

Alerta pret

Serviciul Alerta pret va anunta daca pretul produsului ales scade sub suma precizata.
Pretul minim actual al produsului: 29 773,80 RON

Alte produse cu caracteristici asemănătoare

Alte produse KJ Power: KJ Power Generator

Tresz TR-27 KV Generator 71 590,00 RON Tresz TR-27 KV GENMAC RG12000KS Generator 25 000,00 RON GENMAC RG12000KS KJ Power KJT25-AI-P 23KVA Generator 31 236,96 RON KJ Power KJT25-AI-P 23KVA KJ Power KJT13-AI 12KVA Generator 34 510,00 RON KJ Power KJT13-AI 12KVA
Descrierea produsului
Tip Combustibil Motorina
Capacitate rezervor combustibil 55 l

Ați găsit greşeli în descrierea produsului? Vă rugăm să ne trimiteți o notificare!

Generator de curent (grup electrogen) KJ GENERATORS KJT20-AI KJT20-AI este un grup electrogen (generator de curent, generator electric) diesel de uz industrial, trifazat, stationar, racit cu apa. In varianta de baza grupul este cu carcasa de insonorizare si cu panou de automatizare si automat de transfer sarcina. Poate fi utilizat pentru alimentarea cu energie in mod continuu (mod prime) sau pentru interventie in caz de avarie (mod stand-by). Grupul este robust si fiabil, conceput pentru a fi utilizat in condtii dificile de mediu,   in industrie sau pe santiere de constructii. Ideal in aplicatii rezidentiale (cladiri de birouri, case, vile)
Caracteristici constructive Grupul este alcatuit dintr-un motor termic ansamblat rigid cu un alternator sincron. Ansamblul este fixat de sasiu prin suporti antivibranti din cauciuc. Sasiul este realizat din tabla de otel galvanizat. Rezervorul intern de combustibil este montat in interiorul sasiului (din motive ergonomice). Grupul este comandat de un panou de comanda si control a carui functionalitate depinde de modul de utilizare. Panoul de comanda poete fi montat pe grup, pe un cadru special fixat de sasiu, sau poate fi montat exterior. Standard, panourile de comanda si control manuale se monteaza pe grup iar cele automate, exterior grupului. Grupul este dotat cu un intrupator tripolar sau cvadripolar, cu protectie la surtcircuit si suprasarcina montat pe acelasi cadru fixat de sasiu. Motorul
Motor diesel DIAMOND DIESEL , modern, robust si fiabil, in patru timpi, racit cu apa (lichid).   Aceasta serie are aspiratie naturala si este dotat cu filtru aer, de ulei si de combustibil. Turatia motorului se autoregleaza in functie de sarcina cu un regulator de turatie mecanic (optional electronic).   Sistemul de racire este eficient si asigura performante excelente in orice conditii de amplasament. Motorul este dotat cu senzori de presiune ulei si temperatura motor (pentru avertizare si protectie). Motorul este economic si de gabarit redus atit ca dimensiuni cit si ca greutate. Pornirea electrica este asigurata de starterul alimentat la o baterie de 12 V. Sistemul de evacuare este dotat cu toba de esapament eficienta si de zgomot redus. Optional se poate monta o toba de esapament rezidentiala cu factor ridicat de reducere a zgomotului. Motorul este prevazut cu un sistem de preincalzire care permite pornirea usoara pe timp de iarna. Optional, motorul poate fi dotat cu kit de pornire pentru  temperaturi extreme. Incarcarea bateriei se face atit din alternatorul motorului (in functionare) cit si de la redresorul de pe panoul automat (in stationare). Motorul este conceput in concordanta cu cele mai noi directive europene de emisie a noxelor pentru categoria de motoare de uz industrial. Alternatorul
Alternator trifazat, sincron, fără perii, autoreglat, autoventilat, autoexcitat, clasa de insularizare H. Produs in conformitate cu standardele internaţionale IEC 34-1, alternatorul are un randament ridicat si este dotat cu regulator electronic de tensiune (AVR), acuratea reglarii fiind de +/- 1% la o incărcare de la 0 la 100%. Factorul de putere (cos fi) este in mod standard 0.8 Sasiul
Este realizat din tabla de otel galvanizat laminat la rece si asamblat rigid prin nituire (fara sudura) pentru minimizarea coroziunii. Este acoperit cu vopsea de protectie anticoroziva si prevazut cu suporti (demontabili) pentru a permite manipularea cu motostivuitor. Este conceput sa permita inglobarea rezervorului, fara ca acesta sa suporte greutatea grupului. Sasiul (inclusiv prin intermediul suportilor antivibranti) absoarbe vibratiile si momentele de torsiune din functionarea motorului fara a le transmite mai departe in structura pe care este montat grupul.   La partea inferioara a saiului, sub rezervor, este prevazut un bazin de colectare din tabla galvanizata care permite colectarea lichidelor scurse de la motor sau rezervor (ulei, combustibil, lichid de racire) pentru evitarea poluarii. Rezervorul de combustibil
Rezervorul poate fi de tip intern - rezervorul amplasat in sasiu, sau poate fi de tip extern - amplasat in exteriorul grupului.    In dotarea standard rezervorul intern este marit asigurand o autonomie sporite. Este confectionat din tabla galvanizata sudata, acoperit cu vopsea anticoroziva si este dotat cu senzor pentru avarie la limita de combustibil si la lipsa combustibilului. Optional se poate dota rezervorul cu senzor pentru afisarea continua a volumului de carburant. Grupul electrogen poate fi dotat optional si cu un rezervor extern de combustibil atunci cind se doreste o autonomie foarte mare.   Rezervorul extern este confectionat din tabla de otel sudata, poate fi cilindric sau paralelipipedic, de diverse capacitati si poate fi cu un invelis sau doua invelisuri. In acest caz, grupul electrogen trebuie dotat si cu un sistem automat de transfer combustibil de la rezervorul extern la cel intern (acesta este alcatuit dintr-o electropompompa, senzori de nivel cu transmitator si o logica de comanda si control). Carcasa de insonorizare
Este o structura din tabla de otel galvanizat, laminat la rece, acoperita cu vopsea anticoroziva si asamblata prin nituire (fara sudura) montata pe sasiu deasupra ansamblului motor-alternator. Carcasa este intarita cu fisii de otel si prevazuta cu cirlige de ridicare (pentru manipularea cu macara). Este optionala atunci cind grupul se monteaza la interior dar obligatorie in cazul montarii in exterior. Carcasa are dublu scop: acela de a limita nivelul de zgomot al motorului in functionare si de protectie la factorii de mediu. Carcasa este dotata cu panouri fonoabsorbante ignifuge care au si rolul de protectie la foc. Aceste panouri functioneaza ca si capcane fonice si separatoare termice, avind si rolul de a canaliza aerul rece pentru racirea grupului, impiedicind amestecarea acestuia cu aerul incalzit de motor. Carcasa este prevazuta cu usi pentru vizitare si acces la motor si la partea de comanda. Usile sunt prevaute cu garnituri pentru a impiedica accesul apei si al prafului precum si cu incuietori cu cheie. In dreptul usii de acces la panoul de comanda, este montat un buton pecial pentru oprirea de urgenta. Nivelul de insonorizare standard este de 70 db(A) la 7 metri. Optional  grupul se poate echipa cu carcasa supersilentioansa cu nivel de insonorizare de pina la 50 db(A) la 7 metri. Panoul automat de comanda si control
KJT 22-AI este dotat in mod standard cu un panou automat pentru interventie in caz de avarie - stand-by (care asigura insa si toate functiunile manuale si de test). In acest tip de aplicatie, puterea maxima a grupului este atinsa doar la pornire, o perioada limitata de timp. Incarcarea grupului in raport cu putere maxima depinde de natura sarcinii. Panoul automat este dotat cu controler modern de tip DATAKOM, automatul de transfer sarcina (AAR sau ATS), carcasa, sursa de alimentare, incarcator baterie, butoane, cablaj si cablu de semnal (deoarece, spre deosebire de panoul manual, cel automat se monteaza separat de grup). Elementul central al panoului, modulul de control DKG 307 este conceput pe baza de microprocesor specializat, cu afisaj cu cristale lichide si microswitchuri pentru butoanele de comanda. Softul modulului de control asigura urmarirea parametrilor retelei principale de alimentare (tensiune, frecventa). In momentul in care acesti parametri nu se incadreaza in limitele prestabilite sau cind reteaua cade in totalitate, modulul comanda pornirea grupului, decuplarea sarcinii de la retea si cuplarea acesteia la grupul electrogen. Cind tensiunea de la retea revine si este in parametrii prestabiliti, modulul asigura deconectarea sarcinii de la grup si reconectarea ei la retea dupa care opreste grupul. Cuplarea sarcinii la retea sau la grup este asigurata (la comanda modulului de control) prin intermediul automatului de transfer sarcina (AAR) care consta in doi contactori cu interblocare electrica si mecanica (in scop de siguranta). Modulul de control permite urmarirea si afisarea principalilor parametri mecanici (presiune ulei, temperatura motor, turatie motor) si electrici (tensiune, curent si frecventa alternatorului si a retelei) si generali (nivel combustibil, incarcare baterie, s. a). Modulul de control preia informatiile despre parametri de la traductorii grupului electrogen (traductori de presiune, temperatura, nivel combustibil, tensiune, curent, frecventa, turatie, nivel baterie, etc) si verifica ca acestia sa se inscrie in limitele predefinite. Exista doua niveluri de limitare predefinite: nivelul de semnalizare (atingerea acestuia ducind la emiterea unor alarme specifice) si nivelul de avarie (atingerea acestuia ducind la oprirea automata a grupului in vederea protejarii acestuia si a utilizatorului). In afara de modul automat de lucru (de mai sus), panoul automat permite si functionarea in mod manual, comanda de Pornit / Oprit fiind data prin actionarea butoanelor corespunzatoare de pe panou (de pe modul de control) de catre utilizator. Toti parametrii din functionarea modulului de control sunt programabili. Pe panou exista si un buton de avarie pentru oprirea de urgenta a grupului. Modulul de control poate fi conectat la un sistemde comunicare la distanta prin GPRS si Internet. Terminologie, denumiri alternative Generatoare de curent - Este o denumire alternativa, populara, pentru grupurile electrogene. Desi foarte populara, este o denumire abuziva din punct de vedere tehnic deoarece grupurile electrogene sunt in realitate generatoare de tensiune si nu generatoare de curent . . Mai sunt denumite generatoare electrice
Putere continua - Este puterea maxima diponibilă pe durata unei secvenţe de variaţie a puterii de la 65% la 80%, care poate fi utilizată un număr nelimitat de ore pe an, între intervale de intreţinere. Este permisă o supraîncarcare de 10% pentru maxim o oră la 12 ore interval, cu excepţia cazului cand în caracteristicile motorului indică altceva. Mai este denumita putere prime, putere PRP (prime rated power), putere nominala.
Putere maxima - Este puterea maxima maximă a grupului electrogen, pe care acesta este capabil sa o livreze in mod limitat pană la maxim 500 ore anual din care maxim 300 de ore continuu, între intervale de întreţinere. Aceasta putere nu poate fi depasita. Mai este denumita putere stand-by , putere LTP (limited time power)
AAR - Acromin pentru Automat de Anclansare a Retelei. Mai este denumit Automat de transfer Sarcina (ATS).  
Rezervor de zi - Este rezervorul intern montat pe grupul electrogen.
Grup capotat / necapotat - Denumiri ce desemneaza un grup cu sau fara carcasa de insonorizare.


Denumiri similare la Generator KJ Power KJT20-AI 18KVA: KJT 20 AI 18 KVA, KJT20AI18KVA, KJT20 AI 18KVA, KJT20-AI18KVA, KJT 20-AI 18KVA, KJT20-AI 18 KVA


Galerie

Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.